Om meg

Bildet mitt
Jeg er en dame i min beste alder.Er samboer med verdens snilleste mann, og mor til 4. Er født og oppvokst i Trondheim, men flyttet til Kjøpsvik da jeg var 16. Har prøvd meg på forskjellige hobbyer, som strikking, hekling, brodering og litt sying, men det jeg er mest opptatt av nå er papir og kortlaging. Det er vel også det jeg vil bruke denne bloggen til, vise mine kort til andre og få inspirasjon fra andre som også driver med kort eller scrapping.

tirsdag 5. juni 2012

Skisseutfordring hos Kreative Hender

Skisseutfordring hos Kreative Hender.
Her Finner du mer innfo om utfordringen hos Kreative Hender, bli med du også.
Mitt bidrag er et posekort denne gangen.
Har brukt en nydelig kartong med jordbærmotiv, som jeg ikke husker hvor kommer fra.
Stemplet med jordbærkurven er et freebee jeg fant på en nettside.
Ellers har jeg brukt utstansede hjerter, og Marthas hjertebord øverst på både posen og kortet inni.
Teksten husker jeg heller ikke hvor er fra.

2 kommentarer:

  1. Herlig posekort,Tove!
    Friske og sommerlige farger og flott fargelagt motiv!
    tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Kreative Hender denne måneden!
    -Helle-

    Ps,nå kan du legge inn bidraget ditt.

    SvarSlett
  2. Herlig sommerkort. Kjempeflott. Tusen takk for at du bidrar hos oss i Kretive hender

    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge
igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en kreativ dag.
Hilsen Tove.