Om meg

Bildet mitt
Jeg er en dame i min beste alder.Er samboer med verdens snilleste mann, og mor til 4. Er født og oppvokst i Trondheim, men flyttet til Kjøpsvik da jeg var 16. Har prøvd meg på forskjellige hobbyer, som strikking, hekling, brodering og litt sying, men det jeg er mest opptatt av nå er papir og kortlaging. Det er vel også det jeg vil bruke denne bloggen til, vise mine kort til andre og få inspirasjon fra andre som også driver med kort eller scrapping.

søndag 26. september 2010

Snømann til Jul.

Jula nærmer seg med
stormskritt, så nå er
jeg igang med julekort.
Synes snømannen var fin,
dær han står å ser
ut av vinduet.

3 kommentarer:

  1. Så flott det julekortet va !
    Godt å være igang ♫
    -Helle-

    SvarSlett
  2. Kjepesøtt julekort du har laget :-) Herlig snømann motiv!
    Likte veldig godt kortet under også.
    Klem Guro

    SvarSlett
  3. Hei Tove!

    Så stilig snømann kort, kjempefint motiv og fin pynting.

    Klem Sissel

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge
igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en kreativ dag.
Hilsen Tove.