Om meg

Bildet mitt
Jeg er en dame i min beste alder.Er samboer med verdens snilleste mann, og mor til 4. Er født og oppvokst i Trondheim, men flyttet til Kjøpsvik da jeg var 16. Har prøvd meg på forskjellige hobbyer, som strikking, hekling, brodering og litt sying, men det jeg er mest opptatt av nå er papir og kortlaging. Det er vel også det jeg vil bruke denne bloggen til, vise mine kort til andre og få inspirasjon fra andre som også driver med kort eller scrapping.

søndag 12. september 2010

Pay it forward !

Har idag mottatt
en "Pay it forward"
En "Pay it forward"
fungerer slik at de
tre første som
melder seg på hos
meg, får en gave i
posten. Etter å ha
mottatt den, må du
legge ut bildet av
gaven, og selv sende
gave til nye tre,
som vil være med.
Så kom igjen jenter,
det er bare å melde seg på!

7 kommentarer:

  1. Hei Tove og gratulerer med blogg.
    Dette vil eg være med på. Legger meg til som følger også, er kjekt å følge med bloggene som er fra samme plass:-)

    Kjøpsvik bokhandel

    SvarSlett
  2. Så fin blogg du harfåttdeg Tove:-)) Gratulerer. Legger meg til som følger jeg også. Er ikke så aktiv i min blogg da jeg er litt sløv for tida. Men det er gøy å se hva andre gjør!

    SvarSlett
  3. Lekker pay it forvard =) Denne blir jeg med på =) Jeg er følger. Kjempegøy !

    SvarSlett
  4. Kjøpsvik Bokhandel og Miss StampAlot har meldt seg på Pay it forwarden,Eves Hobbysider har ikke meldt seg på, slik jeg ser det, men var det meningen din, så send meg en melding om det.
    Ellers er det flott om jeg får en tredje å sende avgårde pakke til.
    Ha en kreativ kveld jenter!

    SvarSlett
  5. Har lagt meg til som følger å hvis ikke Eves Hobbysider er påmeldt melder jeg meg gjerne på:)

    Margrethe.

    SvarSlett
  6. Ja da er det avgjort! Kjøpsvik Bokhandel, Miss StampAlot og Margrethe får hver sin pakke i posten.
    Send meg adressene deres på mail til meg.
    t-irenni@online.no

    Hilsen Tove.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge
igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en kreativ dag.
Hilsen Tove.