Om meg

Bildet mitt
Jeg er en dame i min beste alder.Er samboer med verdens snilleste mann, og mor til 4. Er født og oppvokst i Trondheim, men flyttet til Kjøpsvik da jeg var 16. Har prøvd meg på forskjellige hobbyer, som strikking, hekling, brodering og litt sying, men det jeg er mest opptatt av nå er papir og kortlaging. Det er vel også det jeg vil bruke denne bloggen til, vise mine kort til andre og få inspirasjon fra andre som også driver med kort eller scrapping.

fredag 27. november 2015

Da prøver vi på nytt her med novemberutfordring hos Kaisercraft.



Jeg har tatt utgangspunkt i denne skissa, som er utfordringen 
Har brukt et blått ark fra Tim Holts Distress collection, og ellers ark fra Kaisercrafts Sail Away collection.
Bildene er tatt fra hytta i Sandvika, i nord-Norge, og er av mine barn og barnebarn i lek på stranda en kald vinterdag. Har også brukt sneglehus eller "Bubbelurer" som vi sier her, plukket fra samme strand.
Håper dere liker det! 

3 kommentarer:

  1. Kjempefin layout. Liker godt fargetonene du har brukt. Tusen takk for at du deltar på Kaisercraft sin utfordring. Hilsen Kirsten H.

    SvarSlett
  2. lovely layout, thanks for playing along with Kaisercraft November challenge this month :)

    SvarSlett
  3. A beautiful Layout! I'm so glad you entered the Kaisercraft November Challenge! Thank you for sharing your work with us and good luck with your entry! Will you join us again for December? This month is a card sketch : )
    Alicia xx

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge
igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en kreativ dag.
Hilsen Tove.