Om meg

Bildet mitt
Jeg er en dame i min beste alder.Er samboer med verdens snilleste mann, og mor til 4. Er født og oppvokst i Trondheim, men flyttet til Kjøpsvik da jeg var 16. Har prøvd meg på forskjellige hobbyer, som strikking, hekling, brodering og litt sying, men det jeg er mest opptatt av nå er papir og kortlaging. Det er vel også det jeg vil bruke denne bloggen til, vise mine kort til andre og få inspirasjon fra andre som også driver med kort eller scrapping.

fredag 28. januar 2011

Tilda i finstasen.


















Et fødselsdagskort til min mor.
Tilda er jo alltid elegant, men dette motivet likte jeg veldig godt!
Motivet har jeg malt hjemme hos min gode nabo Helle, på hobbyloftet hennes.
Resten av kortet er også laget mens vi hadde hyggelige timer der.
Håper og tror at min mamma blir glad for dette.

5 kommentarer:

  1. Hallo
    E heilt sikker på at mamma bli glad for kortet!
    Kjempefint!

    -Helle-

    SvarSlett
  2. Hei du, lenge siden sist:)
    Flott kort med den skjønne Tilda, mamman din blir nok kjempeglad.
    Klem Sissel

    SvarSlett
  3. Tusen takk for din hyggelige kommentar. Har også lagt meg til som følger av din blogg. Ser du også liker magnolia motiver. Må nok begynne å male litt igjen.
    Masse flott å se her, og heldig samboer som får kort. Akkurat der har jeg noe å lære.

    SvarSlett
  4. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:-)
    Utrolig flott blomsterpynt på Magnolia kortet ditt!! Tilda super søt:-)
    Legger meg til som følger hos deg også.
    Ha en fin søndag!

    Klem Laila.

    SvarSlett
  5. Kjempefint kort -Tilda er jo så søt da:) -Også med øredobber!
    Flotte blomster! Mamma blir garantert glad for dette:)
    Go klem, Tove

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge
igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en kreativ dag.
Hilsen Tove.