Om meg

Bildet mitt
Jeg er en dame i min beste alder.Er samboer med verdens snilleste mann, og mor til 4. Er født og oppvokst i Trondheim, men flyttet til Kjøpsvik da jeg var 16. Har prøvd meg på forskjellige hobbyer, som strikking, hekling, brodering og litt sying, men det jeg er mest opptatt av nå er papir og kortlaging. Det er vel også det jeg vil bruke denne bloggen til, vise mine kort til andre og få inspirasjon fra andre som også driver med kort eller scrapping.

fredag 20. august 2010

Har vunnet min første blogcandy!

Hipp hurra!!!
Jeg er et eneste stort glis
fortiden.
Tenk at jeg har vunnet
 min første blogcandy.
At det var hos min
nermeste nabo, og
gode venninne, var
ekstra artig!
Tenk så heldig at
Freddy trakk ut akkurat
mitt navn først, utrolig!

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med både blogg og candy.

    SvarSlett
  2. Så koselig! Håpe at æ får mulihetn tel å stekk innom værtfall, slit litt me å få barnevakt. Men satse på at d fikse sæ. Hadde jo vært kjæmpearti å træff nån av dokker scrappera som ikke e fra sælve byen åsså. Gratulere så mye som vinner av candyen førrestn.
    Da sees vi kanskje i mårra... :o)
    -Cathrin-

    SvarSlett
  3. Gratulerer med både kjempefin Candy og blogg. Ser at vi er omtrent like ferske i denne verden begge 2. Synes du har produsert masse fint allerede, takk for titten.
    Legger deg i blogglista mi så får jeg sett mere etterhvert.

    Sissel

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge
igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en kreativ dag.
Hilsen Tove.