Om meg

Bildet mitt
Jeg er en dame i min beste alder.Er samboer med verdens snilleste mann, og mor til 4. Er født og oppvokst i Trondheim, men flyttet til Kjøpsvik da jeg var 16. Har prøvd meg på forskjellige hobbyer, som strikking, hekling, brodering og litt sying, men det jeg er mest opptatt av nå er papir og kortlaging. Det er vel også det jeg vil bruke denne bloggen til, vise mine kort til andre og få inspirasjon fra andre som også driver med kort eller scrapping.

lørdag 21. mai 2016

Grisefin utfordring

Her vil jeg vise dere hva jeg har laget av en gris, som jeg fikk i posten fra Kirsten Hyde.
Hun utfordret meg til å lage noe av grisen, og jeg var lenge i tenkeboksen.
Tilslutt fant jeg ut at jeg ville bruke den på et lerret, der jeg kunne bruke mixed media og få prøvd mange teknikker.
Jeg har blant annet brukt stensiler og paste, maling og spraymaling.
Selve grisen ble delt i to på langs, slik at jeg fikk to griser til å ha på lerretet.
Gjerdet er laget av de trebitene som følger med i pakken, for å gjøre lerretet mer stødig.
Treet er laget av papp og jeg har brukt blomster, bling, skjell, sand, eggeskall og perler for å få forskjellige effekter på bildet.
Hele bildet er i rosa/lilla farger, da det blir min datter som får det på veggen. Hun elsker griser!
Håper dere liker det!

6 kommentarer:

  1. Supert lerret, Tove

    -Helle-

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Hærlig Tove. Likte denne. Stilig at du har fått fram øyan sånn som du har... virke litt levende hehehe.
    Kult.
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Kjæmpekult. Herlige farge :-) Klæm...Mona

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge
igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en kreativ dag.
Hilsen Tove.