Om meg

Bildet mitt
Jeg er en dame i min beste alder.Er samboer med verdens snilleste mann, og mor til 4. Er født og oppvokst i Trondheim, men flyttet til Kjøpsvik da jeg var 16. Har prøvd meg på forskjellige hobbyer, som strikking, hekling, brodering og litt sying, men det jeg er mest opptatt av nå er papir og kortlaging. Det er vel også det jeg vil bruke denne bloggen til, vise mine kort til andre og få inspirasjon fra andre som også driver med kort eller scrapping.

mandag 25. januar 2016

Premie fra Kaisercraft.

I dag fikk jeg pakke i posten, og gjett om jeg var spent på å åpne da jeg så den var fra Kaisercraft.
I desemberutfordringen deres, som var å lage et kort hvor 80 % måtte være fra en av deres kolleksjoner, bidro jeg med dette kortet:


Det var første gang de hadde utfordring hvor du skulle lage et kort og ikke en LO. Kjempeartig å være med og ekstra artig å vinne en av de fire gevinstene.  
Her får dere se hva jeg vant:



Det er en 6 1/2 " blokk fra #Me kolleksjonen til Kaisercraft og en pose med "collectables" fra samme kolleksjon, med både tekster, figurer og blomster. 
Gleder meg til å lage noe av denne flotte gevinsten.
Har ikke disse papirene fra før, så det passet bra å få noe nytt!
Tusen takk til designteamet i Kaisercraft, som trakk meg ut som heldig vinner! 

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge
igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en kreativ dag.
Hilsen Tove.