Om meg

Bildet mitt
Jeg er en dame i min beste alder.Er samboer med verdens snilleste mann, og mor til 4. Er født og oppvokst i Trondheim, men flyttet til Kjøpsvik da jeg var 16. Har prøvd meg på forskjellige hobbyer, som strikking, hekling, brodering og litt sying, men det jeg er mest opptatt av nå er papir og kortlaging. Det er vel også det jeg vil bruke denne bloggen til, vise mine kort til andre og få inspirasjon fra andre som også driver med kort eller scrapping.

onsdag 30. desember 2015

Desemberutfordring hos Kaisercraft. 

Denne gang er det om å lage et kort, ikke en LO, og det passer jo utmerket til meg, som lager mest kort. 
Jeg er med i utfordringen til Kaisercraft med dette kortet.


Her har jeg brukt ark fra julekolleksjonen til Kaisercraft: "silverbell", en kakeserviett og små blomster med bling, fra en nettbutikk jeg ikke husker navnet på. Kristornbladene er stanset ut fra samme basill som er brukt til base på kortet.



Her er bildet som skal liftes i denne månedens utfordring, hos Kaisercraft.

2 kommentarer:

  1. Love your card! Thank you for sharing it in our December Challenge and best of luck! xxoo

    SvarSlett
  2. thanks for entering the Kaisercraft challenge, your card is so pretty, best of Luck :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil legge
igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en kreativ dag.
Hilsen Tove.