Om meg

Bildet mitt
Jeg er en dame i min beste alder.Er samboer med verdens snilleste mann, og mor til 4. Er født og oppvokst i Trondheim, men flyttet til Kjøpsvik da jeg var 16. Har prøvd meg på forskjellige hobbyer, som strikking, hekling, brodering og litt sying, men det jeg er mest opptatt av nå er papir og kortlaging. Det er vel også det jeg vil bruke denne bloggen til, vise mine kort til andre og få inspirasjon fra andre som også driver med kort eller scrapping.

onsdag 23. september 2015

Hjemmelaget bok.



Dette er utsiden på en bok jeg selv har laget, helt fra bunnen av.
Inspirasjonen er hentet fra Kirsten Hydes bok/album, som hun viste fram da hun var på høsttreff hos oss Papirdukkene i Kjøpsvik, 4-6 september i år.
Kirsten er jo utrolig dyktig med 3D, og brukte over 60 timer på å ferdigstille sin bok.
Jeg har ikke helt bestemt meg for hvordan jeg vil ha den inni, men der er 16 ark. og dermed 32 blanke sider som skal fylles etterhvert.
Så gjenstår det å se om den noen gang blir ferdig.
Det var uansett artig å få til dette selv, så langt.....

2 kommentarer:

Tusen takk for at du vil legge
igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg stor pris på.
Ha en kreativ dag.
Hilsen Tove.